Будівництво промислових приміщень по брендбуку

Июнь 23, 2020
Увеличить

Рано чи пізно в процесі свого розвитку будь-яка компанія стикається з необхідністю вибору лінії поведінки на ринку і розробки власних стильових норм. Саме на даному етапі і відбувається формування основних корпоративних документів, а також розробка супутньої продукції. Щоб досягти хороших показників продажів, компанія повинна бути впізнаваною. І ось тут керівництво і приходить до того, що їм необхідний впізнаваний бренд, а слідом за розробкою бренду з'являється і брендбук.

Предлагается Аренда склада в складском комплексе на выгодных условиях.

Брендбук - це розроблене бізнес-технологами керівництво по фірмовому стилю, в якому зібрано опис основних позицій компанії, звід принципів її просування, а також набір моделей комунікативних ідентифікаторів і ланцюжків. Якщо конкретизувати, то стосовно будівництва та оздоблення будинків брендбук є опис базових елементів фірмового стилю, а також принципів їх побудови.

Зміст бренд-пакету може дуже сильно відрізнятися в залежності від сфери діяльності компанії, її розміру, а також цільової аудиторії. Так, наприклад, для великої організації можуть знадобитися правила оформлення торгових точок і офісів, зразки побудови поліграфічної продукції, регламент одягу персоналу, в той час як невелика компанія цілком може обійтися лише набором бланків та візитних карток. Ми зупинимо свою увагу на дотриманні вимог при складанні брендбуків для компаній, що здійснюють будівельні та оздоблювальні роботи, включаючи будівництво промислових приміщень, а також ремонт офісів, магазинів, і торгових залів.

«Брендбук» - поняття корпоративне , тому при будівництві і обробці будинків застосовується воно досить рідко. А от у випадку з будівництвом промислових приміщень і офісів справа набуває зовсім інший оборот, адже це - обличчя компанії. Перше, що бачить клієнт або потенційний партнер.

Зовнішні та внутрішні візуальні стандарти відіграють дуже важливу роль в іміджі будь-якого об'єкта нерухомості. Можна сказати, що вони забезпечують одну з головних його частин, адже саме вони відповідають за єдність всього корисного простору об'єкта, а крім цього сприяють і пізнанню компанії, а також її запам'ятовуванню клієнтами.

Зрозуміло, ремонт комерційних приміщень буде виглядати набагато ефектніше, якщо заздалегідь буде складено його проект. Однак хороший проект може обійтися в круглу суму, так що куди простіше зіграти на кольорі будівлі і його відповідності брендбуку. У зв'язку з цим тенденція в прагненні великих російських холдингів до використання продиктованих брендбуком квітів стає все більш зримою.

На даному етапі слід зробити невеличкий відступ і коротенько розповісти про сприйняття людиною кольору.Як відомо, різні кольори здатні викликати різні емоції. Саме цей фактор необхідно враховувати в процесі підбору корпоративної палітри. Так, наприклад, науково доведено, що в червоному або оранжевому приміщенні людині буде суб'єктивно трохи тепліше, ніж в зеленому або синьому, незважаючи на те, що фактично температура не зміниться. Вся справа в асоціативних реакціях людської свідомості: червоний колір спеки і жовтий колір сонячного тепла проти зелені прохолоди і синяви льоду і води. Здавалося б, все просто. Але тут важливо не випустити з уваги такий момент, як національний менталітет і культурні традиції. В японській естетиці, наприклад, білий колір є траурним і символізує смерть, в той час як чорний, навпаки, є кольором радості. І таких розбіжностей в сприйнятті кольорів в різних культурах безліч. Дизайнерам завжди необхідно мати це на увазі і підлаштовуватися під кожен конкретний випадок, використовуючи особливості сприйняття в своїх цілях. Так, наприклад, одна відома російська компанія, що спеціалізується на оздоблювальних роботах, виявила, що в Башкирії, Татарстані і на Північному Кавказі (в мусульманських регіонах Росії), більшою популярністю користуються зелені відтінки. Саме це і було використано в їх маркетингової стратегії.

Ясна річ, не всі компанії володіють величезними капіталами і далеко не кожна може вкладати в будівництво промислових приміщень мільйони євро. Але все ж вид логістичних та промислових комплексів - це досить важлива складова іміджу компанії, і приділяти увагу їй неодмінно потрібно. І в цьому питанні не варто недооцінювати силу кольору. Точно так же, як сучасні технології будівництва промислових приміщень здатні кардинально перетворити зовнішність будівель, колір здатний кардинальним чином змінити його сприйняття. Сприяє цьому і поступове скасування похмурих залізобетонних коробок.

Сучасне якість оздоблювальних робіт залишає все більше простору для кольору. Багато в чому це заслуга також і розвивається технології виготовлення сталі з полімерним покриттям. Зрозуміло, тонколистовая сталь була доступна в нашій країні і раніше, але конкурувати в питаннях міцності і довговічності з залізобетонними конструкціями вона змогла лише в останнє десятиліття. За рахунок якісних полімерних покриттів термін служби металу істотно зріс, і саме це зробило можливим застосування тонколистової сталі при будівництві промислових приміщень.

Одне з найбільш вдалих виробів, що з'явилися в результаті використання тонколистової сталі - це тришарова сендвіч-панель (ТСП). При використанні цього матеріалу будівництво прискорюється в кілька разів. Крім того, будинок, побудований з таких панелей, здатне дуже добре утримувати тепло, що дозволяє згодом економити на опаленні.

Як бачимо, проблема відповідності корпоративним стандартам сьогодні вирішується досить просто. Сприяють цьому як сучасні будівельні матеріали, так і дослідження в області впливу кольору на людину. Залишається лише підібрати відтінок, максимальним чином відповідний брендбуку компанії, вибрати відповідний облицювальний матеріал, і можна приступати до будівництва промислового приміщення.

Рассказать о статье